söndag 31 januari 2010

Yooree, alias Yoli håller kurs!

Hej Hej alla Handarbeta fans!

Ja, snart är det tid för årets stora happening här på Handarbeta och jag är så glad över att just ni är en del av detta och kommer göra dagen minnesvärd för oss alla. Det är så häftigt hur man kan leverera så mycket inspiration men ändå få tusen gånger så mycket i retur från alla er som deltar. Men i hopp om att jag ska kunna bidra med ännu mer inspiration denna gången så tänkte jag hålla en liten kurs i hur man scrappar alá Yoli-style. För er som kanske undrar vad det innebär så kan man väl säga att det är en blandning mellan busigt, romantiskt och vintage. Japp, helt enkelt att man dekorerar rikligt och med mycket 3d-effekt.

För är det en fråga jag får ofta så är det just - hur kan du dekorera med så mycket saker och ändå få en helhet och balans i dina alster. Nyckeln till just det är enklare än vad många tror och ofta är knepen ganska små för att lära sig att hitta balans och få väl dekorerat utan att det blir stökigt. Jag ska försöka lära er alla knep och trix jag bara kan...

Du kan vara både nybörjare och ha scrappat länge på denna kurs - det finns alltid något nytt att lära sig.

Kursen kostar: 200kr
Tid: 2 timmar
Anmäl dig till: stockholmscrap@gmail.com

I priset ingår:
Scrapkit med allt material du behöver.
Både praktisk och teoretisk genomgång.
Det du behöver ta med är egna foton i ganska neutrala färger.

Tips:
Eftersom ni är på träffen och har med många egna verktyg ta gärna med Skärmaskin och Sax så slipper ni köa till verktygen.

Så tjejer... Slappna av - våga och ja, scrappa helt enkelt med Hjärtat!
Vi ses på träffen!

Se också till att boka så snart du bara kan för det finns endast ett fåtal platser att tillgå. Först till kvarn är det som gäller.

Kraaaaaaaaaaaam
//Yoli med Handarbeta

Välkomna in i min blogg!
http://yolidesign.wordpress.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar